Online marketing Vašeho podnikání

Prodávejte na internetu pomocí online marketingu.

Využívejte potenciál své webové prezentace naplno. Jistě jste si všimli toho, že když se snažíte něco vyhledat, zobrazí se Vám nejprve placený obsah. Takové výsledky vyhledávání jsou placené. Cílem online marketingu je právě zviditelnění webových stránek nebo produktů. Neznamená to však, že je nutné investovat do online reklam značnou sumu peněz.

Je však důležité zvolit rozpočet tak, aby splnil Vaše očekávání. Součástí naší práce je se s Vámi u prvotních konzultací před tvorbou reklamy sejít a promyslet, co je skutečně Vaším cílem. Navrhneme Vám řešení, které bude vystihovat předem domluvené cíle, které splní Vaše očekávání. Stěžejní je zvolit správnou strategii online marketingu a nenechat vše na automatizacích. Existuje v zásadě několik hlavních typů placených reklam, ale mezi nejčastěji využívané patří především vyhledávací a obsahová. Poradíme Vám, který typ je pro Vás naprosto stěžejní, a vše Vám nastavíme. Placený obsah pak dokáže zvednout prodej Vašeho produktu až několikanásobně.

Kde se prezentovat
Google Ads prvek
01.

Strategie.
Klíčová slova.

Naše spolupráce začne projednáním Vašich cílů a zvolením vhodné online strategie. Nejdůležitější (ve vyhledávací síti) je vhodné zvolení klíčových slov, na základě kterých Vás lidé budou vyhledávat.

02.

Cílení.
Reklamní sestavy.

V závislosti na dané strategii také zvolíme vhodné cílení, např. remarketing u obsahových reklam apod. Poté přejdeme na samotné psaní reklamních sestav, které vytvoříme a společně si je odsouhlasíme.

03.

Správa.
Optimalizace dotazů.

Nastavit však online marketing a "nechat to běžet" není správná cesta. Obsahem naší spolupráce je především jeho správa, která spočívá v tom, že upravujeme strategie v závislosti na vyhledávání.

Zvolíme to pravé cílení, přesně podle toho, co právě potřebujete.

Internetové vyhledávání

Buďte vidět v internetovém vyhledávání, kde je viditelnost naprosto rozhodující při online nákupech zákazníků.

Sociální sítě

V dnešní době je důležité také budování povědomí o značce pomocí sociálních sítí, jejichž marketing ovládáme.

Google Ads

Google Ads

Využívejte v současné době zřejmě nejsilnější nástroj na online marketing.

Google Ads dovoluje nastavovat online marketing na téměř všechny možnosti Vašich potřeb. Nejčastěji využívanou strategií je vyhledávací kampaň, kterou pravděpodobně znáte, pokud něco vyhledáváte na Google. Vždy se Vám zobrazí placené odkazy, které Vás (ve správném případě) zaujmou. Současně se hojně využívá obsahových reklam a remarketingu, které poutají Vaši pozornost. Vše Vám nastavíme tak, aby online marketing měl smysl a fungoval dle Vašich představ.

Seznam.cz Sklik

Sklik.cz

Tuzemský nástroj pro PPC marketing od firmy Seznam.cz je efektivnější, než se původně může jevit.

I když v současné době většina uživatelů internetu vyhledává věci ve vyhledávači Google, pro tuzemský trh je stále Seznam.cz číslem jedna. Ve srovnání s reklamou na platformě Google je tato cesta levnější a oslovuje pouze tuzemské zákazníky. Správa a možnosti jsou obdobné jako u Google Ads, ale za cenu nižších nákladů. Vždy je třeba si uvědomit, co je cílem propagace a zda se taková věc na Seznam.cz vyhledává často.

Facebook a Instagram

Facebook & Instagram

Začněte provozovat svůj marketing i na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velmi silným prvkem. Má to smysl.

Dnes má facebook téměř každý. Na základě toho se nabízí myšlenka všechny tyto uživatele oslovovat přímo na síti, kde tráví tolik času. Pomocí social marketingu se lze poměrně jednoduše zviditelnit, prodat, přimět lidi reagovat, získat fanoušky apod. Facebook nabízí lidem možnost si své příspěvky propagovat sami, ale mnohdy se setkáváme s případy, kde "propagovat příspěvek" skutečně nestačí. Rádi Vám budeme marketing na sociálních sítích spravovat tak, jak je to správné.

Naše realizace a partneři